Translate

1/29/2015

New In!


Cześć kochani! Dziś przychodzę do was z postem w którym pokazuję rzeczy dorwane na wyprzedażach. Kupowałam głównie to co było mi potrzebne i starałam się nie brać pierdół. Zainwestowałam w pomadkę, kolczyki i niebieski bomber który przyda mi się na studniówkową imprezę, a także w klasyczne proste rzeczy i nowe case na mój nowy telefonik. Perfum dostałam w prezencie na urodziny, ale jest tak piękny że muszę wam go tu polecić!

Kupiłam jeszcze piękną torbę w New Yorkerze - czarny worek/shopper który jest naprawdę idealny! Był z nowej kolekcji i kosztował 70pln. Dorwałam jeszcze jedne rurki z bershki - granatowe, zwykłe.. również za 40pln, jednak aktualnie w nich siedzę więc zobaczycie je kiedyś w stylizacji. 













Photos by me, no copy!


Daisy Dream by Marc Jacobs
Pants / Szare marmurki Bershka 40pln% z 60pln
Blue bomber / Niebieski "bomber" Mohito 40pln% 90pln
Black Shorts / Czarne szorty Bershka 25pln% 50pln
Lipstick / Pomadka MAC nr. A64 Love lorn  86pln
Sparkly Earrings / Diamentowe kolczyki C&A/SIX 25pln
Cases Glitter 20pln% 160pln (kwota za wszystkie/all)
Earrings / Kolczyki Glitter 20pln% 75pln (kwota za wszystkie/all)
Cap / Czapka Pimkie 10pln%
Scarf / Chusta New Yorker 10pln% 30pln

Rug / Dywan - Ikea

36 komentarzy:

  1. Szal ma świetny wzór! Dodatkowo pomadka ma przepiękny kolor :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ojj darujcie sobie,pisalam miliard razy ze wiem jak sie pisze poprawnie ale nie lubie tej formy wiec nie bede jej uzywac, wiec nie musisz mnie ty ani nikt inny wiecznie poprawiać. ;)

      Usuń
    2. Skoro piszesz tutaj w języku polskim to powinnaś się nim poprawnie posługiwać. Jeśli jednak wiesz, jak się pisze poprawnie to mogłabyś zacząć, a nie kaleczyć język polski.
      "nie lubię tej formy" - skoro nie lubisz, zacznij może też pisać "móha", "kcem" i Bóg wie, co jeszcze? Przecież nie musisz używać poprawnej formy, skoro nie lubisz...

      Dziewczyny robią Ci przysługę, poprawiając błędy. Każdy ma do nich prawo, należy im za to podziękować, a nie ganić. I się poprawić.
      Czytam Twojego bloga od dwóch lat i wydaje mi się, że uważasz, że jesteś idealna i bezbłędna. Nawet to, co robisz źle, nigdy nie będzie Twoją winą. "Bo Ty przecież wiesz lepiej..."

      Ola

      Usuń
    3. Mój blog = mój dom. Mogę sobie tutaj pisać jak chcę, to nie lekcja polskiego tylko internet i codzienne życie. To że poprawnie jest "jest napisane" a nie "pisze" to znaczy, że nie można tego użyć w codziennym życiu? tu powinna być taka sama zasada, mam nadzieję że to kiedyś wejdzie do języka. Nie lubię "perfumy", a nie całej bazy błędów ortograficznych więc nie będę ich robić specjalnie. To nie jest ganianie (?!) kogoś, tylko uświadomienie go w tym fakcie. Z dyktand zawsze miałam same szóstki i naprawdę jestem jedną z nielicznych osób która robi jakiekolwiek błędy ortograficzne. Po prostu nie jestem przyzwyczajona do wyrazu PERFUMY więc i nie pamiętam o jego poprawności dlatego nie trzeba mnie za każdym razem poprawiać. Źle Ci się wydaje. Nikt nie jest idealny i bezbłędny, ja też nie. Robię błędy jak każdy i potrafię się do tego przyznać (znajdę mnóstwo przypadków tego w codziennym życiu, a ono jest chyba ważniejsze niż durny internet). Nie bywasz ze mną 24/7, więc naprawdę nie wiesz takich rzeczy. Nie napisałam czegoś w stylu "no jak to? przecież perfum odmienia się pojedyńczo, ja mam rację!!!" tylko że wiem jak się pisze poprawnie, ale nie pasuje mi taka forma więc często piszę w pojedyńczej. Tak samo ostatnio było z tym makro. Nie napisałam że "ALEŻ JA MAM RACJE, NIE ZNASZ SIĘ" tylko że to nie jest typowe makro, ale można je pod taką kategorię podpiąć. I jest miliard takich przykładów, więc zastanów się co piszesz, albo jak tak Ci to przeszkadza to przestań tu zaglądać bo ja na siłę nikogo nie trzymam.

      Usuń
    4. Z dyktand miałaś szóstki? a to baaaardzo ciekawe, ale przecinków to już nie nauczyli cie stawiać :3

      Usuń
  3. Zainteresował mnie ten błękitny bomber z Mohito. :) A ten zapach Daisy Dream jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy, najbardziej podoba mi się pikowane case.
    bajecznykoralik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam identyczną czapkę! Co prawda, kupiłam ją rok temu, ale do tej pory wygląda jak nowa i nie niszczy się :) Bardzo dobry zakup!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy kupiłaś tę czapkę? Marzę o takiej *.*
    Mam nadzieję, że jutro ją znajdę w pimkie :)
    Pozdrawiam, Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  7. Obudowy są świetne!
    Pozdrawiamy!
    Blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy pozazdrościć jedynie.

    OdpowiedzUsuń
  9. też kupiłam sobie ten case srebrny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. perfum Ci zazdroszczę ;) choruję na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z tego wszystkiego pomadka najbardziej przydałaby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale wszystko pięknie wygląda, wspaniałe nowości! :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że zakupy się udały :D

    OdpowiedzUsuń
  14. te kolczyki z glittera kocham ♥♥ kupiłam chyba z 6 par ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne ubrania i biżuteria ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne łupy !!
    Zapraszam do mnie ---> www.pastelowamoda.blogspot.com

    U mnie również pojawi się pościk z nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również upolowałam trochę biżuterii w Glitter na promocji:)
    Perfumy wyglądają świetnie:)

    claudietta-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Perfumy ślicznie wyglądają, ciekawa jestem bardzo ich zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mrr.. świetne rzeczy! MAC <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful earrings
    and blue jacket!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń