Translate

10/21/2014

Second hand news


Hej kochani! tym razem upolowałam takie perełki :) Mam nadzieję że wam się podobają! Zapraszam też do innych tego typu postów -> Label "Second hand's"








All found in second hand.

1. Sukienka / Dress ( zdjęcie w całości ) , Atmosphere 12 PLN
2. Bluzka / Jumper ( zdjęcie w całości ),  ZARA, 9 PLN
3. Legginsy / Leggings Miss Selfridge, 6 PLN
4. Strój i staniki od strojów / Swimsuit & Suit Bra - All  / wszystkie H&M  10 PLN/KG na wagę
5. Torebka / Bag Atmosphere ok. 10 PLN/KG na wagę
6. Szaliki / Scarfs 3 PLN/KG na wagę

31 komentarzy:

  1. mi już przeszła chęć chodzenia i szperania w sh (jak na razie). i tak już mam za dużo tych ciuchów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się najbardziej spodobała torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super łupy :-) Ja jutro idę na polowanie!
    Zapraszam Cię do mnie
    http://ask-a-brunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre rzeczy są po prostu boskie! Ja jakoś nie mogę się przekonać do sh^^

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne to wszystko. ja nigdy nie mogę na nic trafić ; ((

    http://lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o ja jak ja ci strasznie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Leginsy są cudowne, u mnie w okolicy sh nie są tak dobrze zaopatrzone niestety.. http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Coż mówić, jak zwykle trafiasz na najlepsze okazje c:

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super zakupy <3 ja chyba też się niedługo wybiorę :)
    zapraszam do mnie rebelle8.blogspot.com +Obserwuję !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam taką samą sukienkę, acz granatową ;) Bardzo podoba mi się rónież koszulka z Zary!

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza koszula wygląda ciekawie i czekam na post z nią :) równie fajna jest też czarna góra od stroju kąpielowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, rzeczywiście nie zauważyłam i przyznam, że szukałam podpisów pod każdą rzeczą z osobna i nie znalazłam, więc myślałam, że to koszula, teraz już widzę :)

      Usuń
  12. musisz miec niezły wybór w sh.. u mnie jest dość kiepsko

    OdpowiedzUsuń
  13. legginsy są genialne :) i ta pierwsza koszula też ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam sh. I muszę przyznać ze świetne perełki wynalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze, jestem w szoku! Zazdroszczę takiego SH. Tą górę od stroju z H&M przymierzałam w wakacje i była za jakieś 70 zł, a tu proszę już jest w SH. Aż mnie zmotywowałaś żeby iść na polowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No no, sporo kolorów jesieni się pojawiło. Koszula i szale najlepsze jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne są te rzeczy :) nie wyglądają jakby były z SH :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zielony sweter z zary zdobył moje serducho :-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Great haul Tynkaa! Esp the floral pants is gorgeous. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza koszula genialna, idealne na jesień :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne rzeczy :) Pozdrawiam cieplutko! :) a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. O mamo! Jakie cuda. <3 Legginsy i stój kąpielowy skradły moje serce! :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka jest świetna!

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. nie da się ukryć, że są to perełki! *-*

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluzka z drugiego zdjęcia jest super, sama bym taką chciała. :) Fajnie, że ją kupiłaś!

    OdpowiedzUsuń